top of page
elr.png
elr.png
elb.png
elb.png
elb.png

Estimation Cards for teams

Для команди з 5 людей

yellow.png
red.png
Покер планування, він же Planning Poker, Scrum Poker або просто Estimation Cards - це один з найпопулярніших інструментів для командної оцінки завдань і планування роботи у форматі відносних оцінок (Relative estimation). Для початку використання карт, команді необхідно вибрати гранулярність шкали оцінювання і визначиться, що для них буде еталонним найменшим завданням, якому вони привласнять наприклад «1», а що буде прикладом завдання, розмір якого вже занадто великий, щоб брати в роботу і вимагає розбивки на підзавдання.

При виборі оцінки слід враховувати 3 фактори, що впливають на результат: обсяг завдання, складність завдання та ризики. Бувають завдання дуже прості, але великого обсягу, а бувають, навпаки, дуже складні, але за фактом це один рядок коду або тема листа поштового розсилання.
el4.png

Вартісь

300 грн

При покупці комплекту з двох колод вартість 500грн
blue.png
grey.png
  • ми не перекладаємо всю відповідальність та ризики за проставлення оцінки на конкретного виконавця. (бувають люди, які часто завищують/занижують оцінки)

  • при виставленні оцінки команда не схильна до впливу того хто «швидше» чи «голосніше» всіх першим назве оцінку та вплине на оцінювання рештою

  • інструмент стимулює групові обговорення та сприяє тому, що члени команди навчаються один у одного, розуміють «чужі» завдання

  • досвід минулих оцінювань допомагає наступного разу і ми можемо прискорити процес при цьому знижуючи похибку

Колода складається із 50 карт. Розрахована на 5 осіб.
5 міні колод по 10 карт від 1/2 до 20, TFB*, NFC**.
Щільний папір з ламінацією.
* TFB = Too Frighteningly Big
**NFC = No Faintest Clue
green.png

Плюси використання Estimation Cards (planning poker)

Використовуючи техніки відносного оцінювання (relative estimates) слід пам'ятати, що ми не женемося за точністю оцінки окремого завдання, а намагаємося підвищити прогнозованість термінів поставки та пропускної спроможності команди емпіричним шляхом. Якщо команда дуже довго не може дійти згоди – ймовірно, не варто ризикувати намагаючись хоч якось оцінити «незрозуміле», а створити окреме завдання на research і вже маючи на руках результати – повторити процедуру на наступній сесії оцінювання (на плануванні спринту чи рефайнменті беклога )

Інструкція користуваня

1. Кожен член команди бере міні колоду карток з цифрами

2. У процесі обговорення завдання виникає питання оцінки її обсягів/термінів/складності. Члени команди задають уточнюючі питання та переходять до етапу оцінки.

3. Кожен учасник по своєму оцінює трудовитрати/час і виходячи зі свого розуміння і вибирає ту оцінку, яку вважає необхідною, кладе картку з оцінкою сорочкою вгору. Ніхто із членів команди не бачить оцінки один одного, що дозволяє максимально незалежно оцінювати завдання.

½ - означає що завдання дуже легке і легко з нею впорається за пару хвилин. Далі оцінка зростає відповідно до складності завдання.
Якщо завдання дуже велике, учасник кладе картку TFB - Too Frighteningly Big.

У випадку, коли учасник поняття не має як вирішувати це завдання, він кладе картку NFC - No Faintest Clue.

4.Після того, як оцінки відкриваються на загальний огляд, починається дискусія та пошук компромісу, якщо необхідно. Хтось дав оцінку без огляду на якісь нюанси, а хтось уже 100 разів виконував подібні завдання. Насамперед просять пояснити свої оцінки тих, хто дав мінімальні та максимальні оцінки. Після обговорення завдання знову оцінюється учасниками. Успішний результат - коли буде досягнуто згоди усієї команди.

bottom of page